Uwaga!

Free Lines Arrow

2016. augusztus 5., péntek

Helló guys!

Sziaasztook!


Igen, látszólag ez nem egy rész, ez csak egy köszönetnyílvánítás. Miveeel ma 1 éves a blog:)
Nagyon szépen köszönök mindent, minden támogatást, visszajelzést, cserét, a kommenteket, feliratkozást, és minden mást.
Sajnálom, hogy az elején elsiettem a dolgokat, de igazából... ez az első olyan komolyabb blogom, és egy éve még nem így írtam ahogy most. Fejlődtem, vagyis.. próbáltam, és próbáltam minnél minőségibb részeket kitenni, bár ez nem tudom mennyire sikerült. Remélem azért valahányótoknak tetszett, és olvastátok/olvassátok őket. Most is nagyon sokat jelent számomra, ha olvashatok egy aranyos kommentet (amit eddig igaz nem sokszor kaptam, de ez még változhat).
Megéltünk már mindent.. Elsőnek is Michael 20 lett, ami hatalmas dolog, aztán a drága írónőnk lett 14 (khmxd), és rá négy napra Calum lépett be a 20 évesek körébe. Júliusban Mr. Irwin töltötte be a 22.életévét, amit még mindig nem vagyok képes felfogni. 




















De ami számomra nagyon nagyot ütött az Luke Hemmings volt. Az én drága kisöcsém (igaz 6 évvel idősebb, de semmigáz) 20 éves lett... ez egyszerűen hihetetlen. Pont Erdélyben voltam a szülinapján, vagyis.. akkor jöttem haza pontosabban. Előtte való napon adták ki a fiúk a Girls Talk Boyst, amit remélem már hallottál, mert ha nem, akkor nagyon gyorsan tessék rákeresni!
És most.. itt vagyunk.. 08.05. Pont egy éve tettem ki a Prológust, amire már 138 megtekintés van. Te jóságos atyaúristen. Nagyon szépen köszönök mindent, ez számomra hihetetlenül jó érzés.
Szóval.. csak azt szerettem volna mondani, így este 9-kor, hogy KÖSZÖNÖM, és hogy remélem még sokszor ennyit együtt tudunk lenni, itt a Lehetőség [Ashton Irwin Fanfiction] nevezetű blogon. 

Ahogy Pewdiepie mondaná: Stay Awesome, Bros.
És ahogy Beniipowa mondaná: És ami nem maradhat el, az nem más, mint hogy: HEEEEELLLÓÓÓ! 

big love xx: Norah W. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése